måndag 19 november 2012

Akupunktur med fler nålar

Innan en ny vecka kollar jag alltid min kalender för att se vad som är inbokat i veckan. Det stod ingen akupunktur och jag tittade även på lappen där min barnmorska hade skrivit upp tiderna, ingen akupunktur. 
Så efter att ha lämnat barnen på förskolan gick jag hem och ringde mvc, jo men visst hade jag en tid tom idag. Jag slängde en blick på klockan och konstaterade att jag hade 5 minuter på mig innan bussen gick.

Idag fick jag testa en akupunktur nål i varje handled det hjälper speciellt mot illamåendet  Just dessa två har jag valt bort innan eftersom jag inte har velat ha dom där men nu när illamåendet blir värre kände jag att jag var tvungen att testa.
Denna smärtan när hon satte in nålen var fruktansvärd, jag ljuger inte när jag säger att det var värre än att göra tatueringarna där. Jag trodde jag skulle svimma och under hela tiden som jag låg där var jag helt skakis i kroppen.
Självklart lossnade inte den ena nålen i handleden vilket är bra egentligen för då vet man att det hjälper, men idag var jag för känslig för såna här saker kände jag.

Vi få se om detta gör någon skillnad, märker jag ingen skillnad använder jag nog inte dom nålarna fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar