söndag 11 november 2012

Den perfekta vagnen

Att vi ska skaffa en ny vagn har hela tiden varit en självklarhet. Den gamla syskon vagnen är så himla klumpig och dum att vi inte vill ha den och den enda vagn vi har efter den är en sitt vagn.
Det har varit några besök på babyproffsen, tittande på blocket och andra sidor. Vi trodde vi hade bestämt oss, men nu är vi säkra! Det blir en Phil and teds!
Den kommer bli den perfekta vagnen för oss. Jag kommer fortsätta plugga vilket gör att jag ska ha barnen på förskolan 2 gånger i veckan. Jag måste bli färdig med komvux till slutet av våren år 2014 vilket gör att jag kan inte ha alla barnen hemma på heltid som jag hade önskat. Men detta blir nog bra ändå!
Men iaf jag vill inte släpa med en syskon vagn med bara ett barn i och skaffa både en ny syskonvagn och en enkel vagn är kanske inte så rimligt.
Vilket gör att denna vagnen är det vi behöver! En vagn som kan vara en enkel vagn, en syskon vagn, en vagn där man har mjuklift, hårdlift och bil barnstol. Bättre kan det faktiskt inte bli! 
Vi har inte köpt någon än eftersom vi inte kan bestämma oss med färg och inte heller hittat för den pris klassen vi har tänkt oss. Men det hinner vi med!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar