fredag 9 november 2012

Slapp dag

Vi skulle haft två visningar av lägenheten idag, men den ena ångrade sig. Men en familj har kollat på den och nu är det bara till att hoppas!

Dagen har varit otroligt lugn, faktiskt har jag gillat det. Det brukar jag inte göra och har dagen varit för lugn får jag nästan ångest på kvällen. Men så är det absolut inte idag, känner nästan en inre frid, himla lustigt!
Vi har lekt, tittat på film, städat och vilat. Vädret har varit kasst så därför har vi inte ens varit ute på en promenad.

Middagen var super god och jag känner mig fortfarande propp mätt. Cili con carne med advokado, gurka och grädd fil. Är ni intresserade av att testa det så finns receptet här på bloggen!

Nu ska jag vila lite till och läsa bloggar innan Tims kompisar kommer hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar