lördag 3 november 2012

Lördags mys

Mirabelle och Tim kom hem i natt igen, hon hade fått travegyl mot kliandet och det hjälpte henne så mkt <3

Idag var vi väldigt trötta, var helt slut i natt så märkte inte ens när Caspian kom in och la sig hos oss. Vi steg upp sent och frukosten åts inte förens 11 tiden :P
Vi har varit och tittat på nytt boende idag, jag hoppas verkligen på detta. Enda kruxet är att vi måste hitta några nya till vår lägenhet eftersom dom vill ha några som flyttar in direkt. Hoppas hoppas hoppas!
Efter middagen bakade jag och Caspian kladdkaka. I stället för lördags godis, kör vi lördags bak ;) Caspian älskar att baka och lite gott få man unna sig under höst/vintertiden då man spenderar så mycket tid hemma!

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, jag har så ont i fogarna. Denna veckan fick jag hoppa över akupunkturen eftersom Mirabelle är sjuk och det märks. Foglossnings problem och illamåendet kommer tillbaka direkt. Tänk att akupunktur kan vara så effektivt som det är!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar