torsdag 29 november 2012

Svullo

Känner mig som värsta svullot när jag ligger här på soffan och proppat i mog mat!
I morse var jag på akupunktur, sedan gick jag till körskolan där vi pratade om intensivkursen jag ska göra.
Tim och barnen hämtade upp mig. Vi åkte och handlade och sedan kollade vi på lägenheten. Åh vad jag längtar tills vi ska bo där <3
Vi åkte hem till farmor & farfar på en fika. Pappa berättade att dom som tagit barnens foto är inte kända för att vara bra. Han hade hört att dom anlitar personer utan erfarenhet till att ta goton för det är billigast så och sen berättade han att bara nu under hösten hade han sätt ett antal gånger i tidningen tummen ner till detta företaget. Tråkigt!!

Tim gjorde en super god kött gryta till middagen, t o m vår lilla vegeterian ville äta kött. ;)

Vi åkte hem till Katta, Krank och barnen på en fika. Svensson var där och även en gamal kompis till min bror och hand tjej.

Nu har jag precis gjort en gratäng som jag ska frysa in som jag kan ha som lunch. Det är mjölk produkter i den sp Mirabelle får inte ära och varken Tim eller Caspian äter broccoli därav min gratäng! Den var super god och jag ska dela med mig av receptet senare när jag sitter vid datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar