onsdag 21 november 2012

Kaffe rep

Barnen har varit på förskolan, jag har pluggat och sökt arbeten. Duktig som man är ;)

Vi tog en tur till Karlskrona där vi handlade inför Caspians kalas som är på lördag, hans första barnkalas :)
Åkte även inom stan där vi handlade lite julpyssel, fick en sån inspiration när jag var inne på en blogg jag brukar läsa Natalis blogg. Hon har jätte fint, gör middagar som jag själv bara skulle drömma om att laga och det är allmänt intressant att läsa hennes blogg :)

Vi åkte hem till Katta, Krank och barnen. Vi brukar äta lite senare när barnen varit på förskolan långa dagar för annars äter dom knappt någon middag. Men vi kom mitt i maten hem till Katta och Krank så snälla Katta serverade barnen middag. Och ja självklart åt dom allt :) Fick även hem hel del kläder till barnen. Och vi hade det trevligt :) Underbara vänner!

Nu är Kim här och vi kollar på sons of anarchy och sen blir det nog sova, känner mig rätt trött idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar