tisdag 27 november 2012

Det var så mysigt att hämta barnen på förskolan idag. Mirabelle vill alltid med oss hem så där finns inga problem. Men Caspian ska inte med oss hem och ibland ska det bråkas om att ha skor/ytterkläder på sig. Men inte idag!
Så fort han såg mig sprang han emot mig och ropade mamma. Sen skulle vi kramas länge och pussas innan han skulle ha på sig ytterkläderna. Han sa påvägen ut att han hade saknat sin mamma! Min fina prins <3

Vi har idag varit och hämtat en bärsjal. Jag har velat ha en sådan med varje barn men sen har vi nöjt oss med bärselen vi ha. Men jag har verkligen velat ha en bärsjal då jag har läst och hört så bra om dom. På neonatal där man ligger med förtidigt födda barn hade dom en man fick låna då det är bra för barnen att ligga tätt intill. Jag hoppas denna kommer till stor användning!

Det blev en tripp hem till Emlan och Otto för fika, så trevligt att träffa dom. Just nu går dom i väntans tider på att deras lilla bebis ska komma, spännande :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar