onsdag 14 november 2012

Onsdag

Lite sov morgon idag blev det. Klockan 8 kom Caspian in och vi låg i sängen till 9 och tittade på tv och myste innan vi steg upp och gjorde oss iordning. Barnen börjar inte förskolan fören 10.30 på onsdagar så det är väldigt skönt. Men dagen är sedan lång och på onsdagar saknar jag dom extra mkt! Det känns hårt att inte hämta dom förens kl 16.00.

Jag har iaf fått mkt gjort på skolarbetet idag, nästan 2 kapitel i samhälle. Underbart skönt när det väl släpper och börjar flyta på, då är det roligt med skolan.

Tims pappa bjöd på pizza idag, så var rätt skönt att slippa laga någon middag. Men har lite disk från igår som jag får ställa mig med sen iaf.

Det blev en oplanerad runda hem till Katta, Krank och barnen. Film, chips, läsk och kaffe så här på onsdags kvällen är ju inte fel :) Jag var rätt korkad och drack 2 koppar kaffe så mår som jag förtjänar just nu...

Tim har ett par kompisar här och så fort dom har gått ska jag fortsätta med lite pluggande innan läggdags. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar