söndag 18 november 2012

Jag och barnen.

Tim försvann iväg i morse för att fixa någons bil och har ännu inte kommit hem, saknar honom när han är iväg så här länge!

Jag har vikt otroligt mkt tvätt, städat och vi har lekt.

Barnen var så roliga precis när jag hade stigit upp. Dom tog av sig alla kläderna och sprang runt och jagade varandra i bara blöjan. Caspian tog av sig sin blöja och efter en stund tittade han på Mirabelle. Nej ingen blöja, kissa pottan! Haha. Så hon fick oxå pott tränas en stund!

Efter lite lunch somnade Mirabelle och Caspian fick vila framför en film. Han var så trött men envisades om att vara vaken. 

När vi hade ätit middag gick vi ut med Saga på en lång kvälls promenad, väldigt skönt. Vi hann inte ta av oss ytterkläderna förens det knackade på dörren. Där stod Kith och Freddy :)
Blev massa prat och the drickande efter att jag hade lagt barnen.

Är så otroligt sugen på något men vet inte vad och så mkt har vi inte hemma heller. Tråkigt! Få ta och träna lite yoga, sedan blir det dusch och lite skol arbete.

Hoppas ni haft en bra helg :)

1 kommentar:

  1. tack för tipsen- både järnet och namnen=)

    ser att du oxå har planer på och plugga till tandsköterska- roligt, det har nämligen jag oxå!!tanken var och göra de nu emellan barnen men alla utb var så långt iväg och så kom bebben emellan så nu satsar jag på våren 2014=)

    SvaraRadera