fredag 16 november 2012

När kommer bebisen?!

Alltså detta med datum kan man ju aldrig vara säker på. Men vid rul brukar man få ett datum som stämmer rätt bra.
Men jag är lite kluven med våra datum och jag undrar vilket datum som är BF datumet. 
Enligt mig: 12 april
Enligt familjelivs räknare: 12 april
Enligt barnmorskan:11-12 april
Enligt ul i v 12: 12 apil
Enligt ul i v 17: 9 april.

Jag och Tim satt och pratade igår. Ibland får jag känslor alltså det går inte att förklara, min farmor säger att jag är synsk inte för att jag tror på sådant fullt ut, jag får en känsla och sen stämmer den. Så min känsla säger att barnet kommer i v 36 runt 6-12 mars, Tim tror att barnet kommer i v 36-37 men han gissar nog bara :P Jag frågade om vi skulle satsa pengar men där drog han gränsen. Sist vi slog vad förlorade han 500 kr och sedan dess tror han nästan alltid samma som jag, underligt ;) Han trodde Mirabelle var en pojke och jag visste att det var en flicka för det kände jag så väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar