onsdag 28 november 2012

Mitt i veckan

Hej på er.
Jag har så mycket bilder jag vill visa er, men tyvärr får det vänta :( Jag vill så gärna ha blogg här på blogspot och det ska ju kunna gå och fixa en till. Men än så länge har vi inte lyckats. Hoppas ni står ut att vänta!

Tim var upp vid folketshus och lämnade Caspian för teater med förskolan. Han hade varit ledsen och tyckte det var lustigt att bli lämnad där, men när jag hämtade barnen senare så talade dom om att det hade gått jätte bra. Och han tyckte teatern var super roligt.

Jag har bara 1 kapitel kvar samhälle, det känns skönt. Sen är det uppsatsen, den är jag rätt nervös inför, jag vill lyckas men har aldrig tidigare gjort en uppsats i samhälle. Men tänkte jag skulle se till att förbereda mig så gott det går och prata med läraren oxå.

Efter middagen åkte vi hem till Katta, Krank och barnen. Svensson kom oxå dit och Mirabelle blev så fäst vid honom!
Det blev en sen kväll, men vad gör det. Barnen är lediga i morgon.! Klockan 20.15 var vi hemma, sen var nog klockan 20.30 innan barnen var iordning gjorda och sagor, god natt skiva och välling var fixad. Tur vi hjälps åt om kvällarna det får verkligen natt rutinerna till att funka bra!

Nu ska jag ta mig en dusch sedan kolla lite på tv innan vi ska sova. I morgon är det dags för akupunktur igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar