söndag 25 november 2012

Barnkalas

Idag var det dags för Max och Annies barnkalas, dom skulle vara utklädda så Caspian var skelett och Mirabelle tomte nisse.
Vi gick dit före kalaset började för att se om Katte behövde hjälp och stannade och hjälpte till med städningen. Var i lindvägens lokal så nära och bra för oss :P
Fick ju ställa upp när Katta diskade åt oss igår efter vårat barnkalas ;)

Hade gärna visat er fotona från både Caspians kalas och detta idag, men tyvärr går det inte :/ Alla bilderna togs med kameran och trotts att jag har raderat gamla foton här på bloggen så kan jag inte lägga upp.
Jag överväger att byta blogg, inget jag vill men vad tusan så här kan man inte ha det!

Har precis ätit tomte gröt och funderar nu på att lägga mig i ett bad, jag har sån otrolig värk i vänster sidan av magen/höften!

1 kommentar:

  1. mobilbilder är betydligt mindre än vad bilder från kameran är och det kan ju vara så att du fortfarande har litelite utrymme kvar som räcker för mobilbilder men inte kameran. Kan vara så;)
    nja, om jag fick välja hade jag vart kvar på blogspot men jag vägra betala mer för utrymmet än vad jag redan gör så detta var bästa alternativet. och nä, de e inte lika lätt och inte lika exakt utan mer rörigt men jag börjar vänja mig nu=)
    fråga om du undra nått- jag kan inte allt men som sagt börjar ja lära mig;)

    SvaraRadera