måndag 5 november 2012

Illamående och akupunktur

Illamåendet har varit fruktansvärt idag och jag har även kräkts. Det är inget roligt alls att må så här.
Jag kräktes upp mina tabletter jag har utskrivet mot illamåendet. Men precis innan jag skulle till stan och göra akupunkturen tog jag en ny lergigan comp och den har jag fått behålla. Va skönt att få göra akupunkturen. Min barnmorska säger att jag är jätte mottaglig för akupunktur och nålarna sätter sig fast i mig. 
Nu efter en lergigan comp och akupunktur känner jag mig mycket bättre och jag har kunnat få i mig lunch.
Så otroligt att akupunktur kan göra en sån skillnad, jag hoppas verkligen att fler väljer att testa denna metoden både mot illamående och foglossning, jag lovar att det är värt de!

Nu ska jag plugga lite till innan barnen ska hämtas från förskolan!

1 kommentar:

  1. åh jag önskar att nån hade föreslagit akupunktur när jag mådde som värst i somras och inget hjälpte;( med ofelia hjälpte lergigan comp lite men dena gången gjorde de det bara värre;( får testa det om det blir en tredje gång helt klart;)

    SvaraRadera